Értem A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.
Elérhetőségeink

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF),  Adatvédelmi szabályzat
Panaszkezelési információk


Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, az abban leírtakat elfogadja. Ha valamilyen kérdése merülne fel ügyfélszolgálatunk elérhetőségein szívesen segítenek

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési és szálltási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

I. Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

www.soprowebshop.hu oldalhoz.

Az ÁSZF tartalma:

- Fogalmak meghatározása
- Üzemeltetői adatok
- Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
- A kínált termékek kategória besorolása
- Rendelési információk ismertetése
- A megrendelések feldolgozásávalíkapcsolatos információk
- Rendelés lépéseinek bemutatása
- A megrendelt termék/házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
- Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
- Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
- Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatban
- Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
- Panaszkezelés
- Az elállási jog ismertetése
- Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
- Adatkezelési információk

Fogalmak meghatározása:

ÁSZF - Általános Szerződési Feltételek. (rövidítve:ÁSZF) Az Eladó és a Vásárló jogait és kötelezettségeit, a webáruház használatát magában foglaló leírás.
Fogyasztó, megrendelő, vásárló - A webáruházban regisztrált és ott vásárló magánszemély, cég vagy intézmény.
Eladó, Üzemeltető - A webáruházat üzemeltető Varte Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Adatvédelmi szabályzat - A regisztráció során megadott Vásárlói adatok kezelésére vonatkozó nyilatkozat.

Üzemeltetői adatok:

Varte Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Adószám: 12853702-2-41
Székhely: 1047 Budapest, Megyeri út 7/A.
Cégjegyzékszám: 01-09-706643
Kibocsátó: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Statisztikai számjel: 12853702-4752-113-01
Alapítás éve: 2002
Elektronikus levélcím: info@csempecentrum.hu 
Telefon: 06 1 272 09 86 vagy 06 70 948 47 30
Kapcsolattartó: Varga Tamás
Webáruházunkban kötött szerződések nyelve: Magyar

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A megjelenített termékek a webáruházban on-line rendelhetőek meg, házhozszállítással vagy személyes átvétellel (raktárunkban) . Bemutatótermünkben személyes értékesítés történik. A bemutatóteremben bővebb áruválaszték áll rendelkezésre.

A bemutatóteremben kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatók:
  • fürdőszobai felszerelések
  • zuhanytálcák, zuhanyfalak
  • csaptelepek, mosogatók
  • zuhanykabinok, kádak
  • masszázs és gőzkabinok, zuhanypanelek
  • kapaszkodók, mozgássérült termékek
  • csőradiátorok, szfonok, leeresztők
  • wc tartályok, öblítőrendszerek
  • szaniteráruk kerámiából, műmárványból
  • üvegtéglák, mozaikok
  • burkolási segédanyagok, élvédők
  • szaunák, infraszaunák
  • wc tetők, bidé készülékek
  • közületi csapok, szerelvények
A webáruházban kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatók:
  • hidegburkolás
  • építőanyag
  • térburkolás
  • szigetelés
  • tisztító és ápolószerek
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak magyar forintban értendők és tartalmazzák a törvényben előírt áfát (általános forgalmi adó), azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A házhozszállítás költsége a termék méretétől, mennyiségétől, árától és a házhozszállítás címétől is függ. A szállítás költségéről pontos információt a Házhozszállítás menüpontban kaphat vagy az ügyfélszolgálatunk elérhetőségein.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Rendelési információk:

A vásárlás csak regisztráció után lehetséges. A regisztráció során kizárólag a legszükségesebb adatokat kérjük el, ami a rendelés (szállítás) lebonyolításához és a számla kiállításához szükséges. A regisztrációt a vásárlás előtt vagy a vásárlás véglegesítése előtt is elvégezheti. Erre a rendszer automatikusan felhívja a figyelmét.
A regisztrációt egyszer kell megtenni. A regisztrációs adatok a Vásárló által bármikor módosíthatók vagy kérésére töröljük a regisztrációt. A regisztráció törlésével a kezelt adatai is törlésre kerülnek, kivéve azon adatokat, melyekre vonatkozóan jogszabályi iratmegőrzési kötelezettségünk áll fenn (számla adattartalma).
A Vásárló a regisztrációval a Általános Szerződési Feltételek-ben (ÁSZF) és az Adatvédelmi szabályzatban foglaltakat elfogadja. Hozzájárul hogy a megadott adatokat az adatvédelmi szabályzat szerint a megrendelés teljesítése érdekében kezeljék, az adatainak meghatározott körét az Üzemeltetővel szerződött futárszolgálatnak átadják. Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et és az Adatvédelmi szabályzatot időről-időre egyoldalúan módosítsa. Aktuális megrendelésének leadásával Ön a megrendelésekor hatályos ÁSZF-et és az Adatvédelmi szabályzatot ráutaló magatartásával elfogadja. Kérjük ezért, hogy későbbi megrendeléseinek leadása előtt is figyelmesen olvassa el a hatályos ÁSZF-et és Adatvédelmi szabályzatot. A webáruházban kötött szerződések, megrendelések nyelve: Magyar.

A megrendelések feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-17 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
Abban az esetben ha a megrendelések száma és azok feldolgozása időigénnyességük miatt elhúzódna, akkor a következő munkanapon végezzük feldolgozást. Import termékek esetében a gyártó visszaigazolása után értesítjük a vásárlót.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben telefonon vagy e-mailben visszigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Általános teljesítési határidő a magyarországi raktárakban található termékek esetében általában 7-10 munkanap, az import termékek a gyártó visszaigazolásának függvényében, általában 14-16 naptári nap.
Az internet és telefonszolgáltatás, továbbá a rendelések rögzítéséhez használt informatikai rendszer hibájából adódó hibákért, késedelemért nem vállalunk felelősséget!
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetőknek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Erre olyan okok miatt kerülhet sor mint pl: gyártói specifikáció vagy méretváltoztatás, minőségi problémák, szállítási problémák, nagymértékű árváltozás. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! Amennyiben egy megrendelés meghiúsul mert visszautasításra került és azt már a Vásárló előre kifizette, a termék vételárát az Eladó visszautalja a Vásárló részére. Ha több termék került megrendelésre és abból részteljesítés történt (a Vásárlóval egyeztetve), akkor csak a hiányzó termék ára kerül visszautalásra.

Rendelés menete:

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba (minden termék mellett ott található a kosár amire rá kell kattintani). Egymás után több terméket is behelyezhet a kosárba. Felül az aktuális termék látható, alatta a hozzá kapcsolódó termékek. Jobb oldalon láhatja a Kosár tartalma dobozban, hogy eddig milyen termékek lettek betéve és milyen értékben. Innen a termék mellett található piros ikonra kattintva kivehet terméket a kosárból vagy akár teljesen ki is ürítheti. Megrendeléseit bármikor áttekintheti a "megrendelés áttekintése" feliratra kattintava. Itt újra van módja módosítani a kosár tartalmát. Befejezheti megrendelését vagy visszatérhet a termékekhez.

2. Ha úgy gondolja, hogy megrendelését befejezte és lezárja a vásárlást akkor a kosár tartalma doboz alján lévő "megrendelés áttekintése" feliratra kattintson. Ellenőrizze le a megrendelését, ha kell módosítson. Ha mindent rendben talált véglegesítse a megrendelést. Nyomja meg a tovább gombot. Ha regisztrálva lépett be akkor a rendszer átugrik a szállítási / fizetési mód kiválasztására. Ha eddig a pontig nem regisztrált vagy nem jelentkezett be akkor itt a rendszer felajánlja a regisztrációt vagy bejelentkezést.

3. Szállítási / fizetési mód kiválasztása oldalon kiválaszhatja, hogy előre utalással kíván fizetni vagy készpénzel az áru átvételekor. Felhívjuk figyelmét, hogy biztonsági okokból készpénzel az áruátvételkor maximum 100.000,- Ft értékhatárig tudnak fizetni ha futárral történik a kiszállítás és a kiszállítás helyén kerük kifizetésre! Az ezt meghaladó értékű vásárlásnál csak előre utalással tudnak fizetni! A személyes átvételnél, amikor a raktárunkban veszi át és az árut a Vásárló ott fizethet készpénzzel – (100.000,- Ft felett is) és bankkártyával egyaránt.

4. Megrendelés elküldése. Ha megrendelését véglegesítette és adatait leellenőrizte küldje el megrendelését. A rendszer automatikus e-mailt küld az Ön által megadott e-mail címre, ami minden megrendeléssel kapcsolatos adatot tartalmaz, kivéve a szállítási költséget. Ez egy a rendszer által küldött automatikus válasz. Visszaigazolásnak nem minősül, a rendelést minden esetben a kollégáink külön email, vagy telefon útján véglegesítik, igazolják vissza. A webshopban feltüntetett árak tekintetében az árváltoztatás jogát fenntartjuk, az értékesítési árat a telefonos vagy e-mailes visszaigazolás (nem a rendelés vételéről szóló automatikus válaszban) kiküldésével véglegesítik a felek. A Felek közötti egyedi szerződés ezen időpontban jön létre. Amennyiben az Üzemeltető a visszaigazolás alkalmával arról tájékoztatja a Vásárlót, hogy az általa megrendelt több termék közül egyes termékek nem állnak rendelkezésre, vagy azok leszállítása az átlagos szállítási időtartamokhoz képest csak lényegesen hosszabb idő alatt lehetséges, úgy Vásárló dönthet a teljesíthető megrendelés fenntartása, vagy az attól való elállás mellett.
A szálltási költséget a visszaigazoláskor közlik Önnel a kollégáink. A szállítási költség megállapítása az Ön által is elérhető díjtáblázat alapján kerül megállapításra. (Házhozszállítás menüpont, díjtáblázat) Bizonyos értékhatárok felett a szállítás díjmentes. Ezekre vonatkozó információt is a szállítási díjtáblázatban talál.

5. A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat. Az egyeztetett időpontban kiszállítjuk saját gépkocsival.
Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie. Kérjük, hogy későbbi megrendelései során mindig ellenőrizze korábban megadott adatait (különösen: számlázási,- szállítási cím, cégnév). Az Üzemeltető a Vásárló által rendelkezésére bocsátott hibás vagy hatálytalan adataiból eredő károkért felelősséget nem vállal.

Házhozszállítás választása esetén a megrendelt termék és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja:

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a sofőrnek kell kifizetni vagy előre átutalni a Varte Kft. bankszámlaszámára.  (a helyszíni fizetés max. 100.000,- Ft értékhatárig lehetséges). A fizetendő végösszeg a megrendelés összege és a szállítási költség (amennyiben nem díjmentes a szállítás) összege, vagyis minden költséget tartalmaz.
A számlát és a garancia levelet (amennyiben ilyen az adott termékhez tartozik) a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a fuvarozó előtt szíveskedjék átvenni, megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli hiány vagy sérülés esetén reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére, ebben az esetben a házhozszállításnál csak át kell venni a terméket.

Házhoz szállítás, információk:

Webáruházunk megrendeléseinek kiszállítását a cégünk saját munkatársai teljesítik.
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A kiszállításkor a kiszállítást végző munkatárs előre értesíti telefonon az átvevőt. Az egyeztetett időben szállított és át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük. Újbóli kiszállításnál a szállítási költség újból felszámításra kerül.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak (fuvarozónak). Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének (beleértve a sikertelen és az újbóli szállítás ellenértékét is) előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Tájékoztatjuk, hogy a csomag átvételének meghiúsulása nem érinti az Üzemeltető és Vásárló között a megrendelt és visszaigazolt termék(ek)re vonatkozó adásvételi szerződés szerinti kötelezettségeket.
Csak olyan helyre vállaljuk a kiszállítást ahely cím biztonságosan, szabályosan megközelíthető tehergépkocsival is és a parkolás megoldott. Forgalom elöl elzárt területre, sétálóutcába, 3 tonna alatti súlykorlátozott útszakaszra nem tudjuk vállalni a szállítást. A termékek a gépkocsinál kerülnek átadásra. Kérjük olyan személy vegye át az árut aki annak átvételére minden szempontból alkalmas. A megrendeléshez használt weboldalon külön menüpontban elérhetők a részletes szállítási feltételek. Kérjük, hogy aktuális megrendelésének leadása előtt szíveskedjen ezen fontos információkat áttanulmányozni.

45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szerinti kötelező fogyasztói tájékoztatás
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet előírásainak megfelelően az Üzemeltető a termékre vonatkozó megrendelés, illetve az adásvételi szerződés megkötését megelőzően az alábbiakról tájékoztatja Önt mint a termék megvásárlóját.
A termékeink lényeges tulajdonságairól termékek megrendelésére szolgáló internetes webáruházban tájékoztatjuk. Természetszerűleg bizonyos termékekről nem nyújtható teljes körű tájékoztatás. Amennyiben valamely termék tulajdonságait illetően bizonytalan, vagy kérdése van, megrendelésének leadása előtt forduljon kollégáinkhoz akár telefonon, akár az Üzemeltető székhelyén található bemutatótermünkben személyesen. A különleges funkcióval rendelkező vagy különleges kezelést igénylő termékekhez a kiszállításkor tájékoztatót és kezelési útmutatót mellékelünk.
Az Ön által megrendelni kívánt termékek megnevezése, mennyisége és bruttó (adót tartalmazó) vételára a megrendelés során a „Kosár tartalma” menüpontban érhető el.
A termékek értékesítőjeként mind szóbeli, mind írásban előterjesztett panaszait a hatályos jogszabályok rendelkezései szerint kezeljük.

Kellékszavatosság:

Ön a Forgalmazó hibás teljesítése esetén a Forgalmazóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Választása szerint a következő kellékszavatossági igényekkel élhet: a) Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Forgalmazó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. b) Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ár arányos leszállítását vagy a hibát a Forgalmazó költségére Ön is kijavíthatja, kijavíttathatja vagy - végső esetben – c) a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Forgalmazó adott okot. Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Forgalmazó értékesítette. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság:

A Termék hibája esetén Ön - választása szerint - a fenti kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Forgalmazóval vagy a termék gyártójával szemben. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A Termék e jog gyakorlása szempontjából akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az azt teljesítővel szemben érvényesítheti.

Jótállás:

A fenti szavatossági igényektől meg kell különböztetni a jótállást. A Forgalmazó az általa forgalmazott termékekre jótállást (hétköznapi szóhasználattal garanciát) nem vállal, azonban a forgalmazott termékeink egy részénél a gyártó e kötelezettséget egyoldalú nyilatkozattal vállalja.
Ezen termékekre gyártótól és terméktől függően 12 és 120 hónap közötti garanciát vállalnak a gyártók vagy képviseleteik. Meghibásodás esetén a termékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. Azoknál a termékeknél ahol nincs garancialevél mellékelve és hibát észlel keresse ügyfélszolgálatunkat. A termékek garanciális szervízpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Garanciális időkről a Garancia menüpontban kaphat bővebb felvilágosítást. Javasoljuk, hogy a Vásárláskor kapott számlát vagy blokkot őrizze meg, mert a garanciális hiba bejelentésekor a szervíz vagy a gyártó kérheti. A számlával vagy blokkal tudja bizonyítani, hogy a termék még a garancia időn belül van. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

Elállás:

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a Szerződéstől. Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a Terméket átveszi. Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a Forgalmazó ÁSZF-ben megjelölt postai, illetve e-mail címére, Ebből a célból felhasználhatja az alábbi elállási nyilatkozat-mintát is. Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Ha Ön eláll a Szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást (ideértve az esetleges szállítási díjat is). Az elállási jog gyakorlása esetén Önt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a Forgalmazó azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Egy sérült, méretrevágott, kifúrt, felszereléskor szerszámmal megsértett, hiányos alkatrészekkel visszaküldött termék újként nem adható el, ezért értékcsökkenés jön létre és szükséges lehet alkatrészek pótlása, cseréje amit a Forgalmazó Ön felé költségként számít fel. Felhívjuk figyelmét, hogy náhány alkatrész beszerzési költsége és beszerelése a komplett termék árához képest aránytalanul magas lehet. Ön – ezen információk figyelembe vételével – köteles a Forgalmazó részére a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt személyesen visszaadja vagy elküldi a terméket. A Termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. A visszatérítés során, amennyiben a Terméket személyesen szállítja vissza, úgy az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, ha a Terméket postán vagy szállító igénybevételével küldi vissza, úgy banki átutalás útján térítjük vissza a vételárat az Ön által az elállási nyilatkozaban megadott belföldi számlaszámra. E visszatérítési módok alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte (a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni). A visszaküldést illetően mindenképpen egyeztessen kollégáinkal, mert a raktárunkban elsősorban árukiadás van, az érkező visszárut máshol veszik át. Kollégáink tájékoztatják a visszaküldés pontos címéről, ami termékcsoportonként változhat. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítése a Vásárlót terheli!
A csomag cégünkhöz vagy logisztikai raktárba történő beérkezését követően, videó kamerával vagy digitális fényképezőgéppel rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). Amennyiben a termék helytelen használatából adódó hibát vagy bizonyítható kárt észlelünk, az ellenszolgáltatás visszafizetési kötelezettségünkbe beszámítjuk az okozott károk, értékcsökkenés  megtérítésére vonatkozó követelésünket. Ezen károk, értékcsökkenés felméréséig a termék ellenszolgáltásának visszafizetését felfüggesztjük.

Elállási nyilatkozat minta: (csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza):

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi Termékek adásvételére irányuló Szerződés tekintetében.

Szerződéskötés (rendelés leadásának) időpontja: ............................................................................................................................................
Vásárló (fogyasztó) neve: ............................................................................................................................................
Vásárló (fogyasztó) címe: ............................................................................................................................................
Az elállással érintett termékek megnevezése vagy azonosító kódja: ............................................................................................................................................
Bankszámlaszám (ha a terméket nem személyesen szállítja vissza): ............................................................................................................................................
Kelt: [Helység], [Év, hónap, nap] ............................................................................................................................................
Vásárló (fogyasztó) aláírása: ............................................................................................................................................

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Panaszkezelési lehetőségek:

Javasoljuk, hogy panaszát ha lehetősége van írásban küldje el nekünk, a hivatalos ügyintézés érdekében.
Panaszát megteheti személyesen ügyfélszobálatunkon (Varte Kft - 1047 Budapest, Megyeri út 7/A.) nyitvatartási időben, telefonon, levélben vagy e-mailben.
Termék reklamációnál szükség van a termék vásárlását igazoló blokkra vagy számlára amivel a vásárlást és annak idejét igazolni tudja.

Esetleges panaszukkal az alábbi helyekre fordulhatnak:

Varte Kft.
Cím: 1047 Budapest, Megyeri út 7/A.
Telefonszám: +36 1 272 0986
Faxszám: +36 1 272 0987
E-mail: info@csempecentrum.hu

 
Újpest (IV.kerület) Önkormányzati Hivatal jegyzője:
Cím: 1041. Budapest, István út 14.
Telefonszám: +36  1 231 3197
Faxszám:  +36 1 231 31 99
Budapesti Békéltető Testület: 
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Fax: 06 (1) 488 21 86
Telefon: 06 (1) 488 21 31
 
Az Általános Szerződési Feltételek és az egyes szabályzatok módosításának jogát fenntartjuk!
 
Készült: Budapest, 2017.                        
[I1] 
II. Adatkezelési szabályzat

Az Üzemeltető (a továbbiakban: Adatkezelő) a honlapon regisztrált természetes személyek adatait ezen személyek – az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 5. § (1) bekezdés a) pontja szerinti – önkéntes hozzájárulása alapján kezeli a jelen szabályzatban meghatározott célból, mértékben és ideig.

1. Az adatkezelő és az érintett
Adatkezelő: VARTE Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (székhelye: 1047. Budapest, Megyeri út 7/A, cégjegyzékszáma: 01-09-706643, nyilvántartó bíróság megnevezése: Fővárosi Törvényszék mint Cégbíróság, adószáma: 12853702-2-41, e-mail címe: info@csempecentrum.hu, adatkezelési nyilvántartási azonosító: 03385-0001)
Érintett: bármely meghatározott, személyes adat alapján azonosított vagy - közvetlenül vagy közvetve - azonosítható természetes személy, azaz a honlapon regisztrált természetes személy (a továbbiakban: Ügyfél).

2. Kezelt személyes adatok köre
a)      A regisztráció során az Ügyfél által kötelezően megadott adatok:
·         Név
·         E-mail cím
·         számlázási adatok (számlázási név, ország, város, irányítószám, cím)
·         szállítási adatok (szállítási cím – ország, város, irányítószám, cím)
b)      A regisztráció során az ügyfél által eshetőlegesen megadott adatok:
·         Telefonszám
·         Fax
·         Mobil (telefonszám)
c)      A rendszer működtetése során technikailag rögzítésre kerülő adatok: az Ügyfél bejelentkező számítógépének azon adatai, melyek a szolgáltatás igénybe vétele során generálódnak és melyeket az Adatkezelő rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít (IP cím, látogatás időtartama, ..............[I2] ). Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a rendszer az Ügyfél külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal - törvény által kötelezővé tett esetek kivételével - nem kapcsolhatók össze. A honlapon lévő szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
 
3. Az adatkezelés jogalapja
Az Adatkezelő kizárólag a honlapon regisztrációt leadó Ügyfél által önkéntesen, saját kifejezett hozzájárulása alapján rendelkezésre bocsátott személyes adatot kezeli (jogalap: az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv . 5. § (1) a) pontja). Az ügyfél a jelen Adatkezelési Szabályzat elfogadásával, azaz regisztrációjának leadásával kifejezett hozzájárulását adja, hogy az általa rendelkezésre bocsátott személyes adatokat az Adatkezelő a jelen szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.

4. Az adatkezelés célja:
4.1. A  2. a) és b) pontban rögzített adatokat az Adatkezelő a honlapon kínált áruk adásvételére és kiszállítására vonatkozó szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezeli. Amennyiben regisztrációja során a „Hírlevél” szolgáltatásra is feliratkozott, úgy a 2. a) és b) pontban rögzített adatok kezelésének célja továbbáaz Adatkezelő által kínált szolgáltatásokról szóló értesítések kiküldésének lehetősége, valamint az Ügyfelek igényeinek lehető leginkább megfelelő szolgáltatás kialakítása.
6.2. A honlapon hozzáférhető szolgáltatás használata során a 4. b) pontban meghatározott, naplófájlban rögzítésre kerülő adatok esetében az adatok tárolása kizárólag statisztikai célokat szolgál.

5. Az adatkezelés időtartama:
5.1. Az Ügyfél által a 2.a) és b) pontban megadott adatokat az Adatkezelő addig kezeli, amíg a Felhasználó regisztrációja törlésre nem kerül, illetve az adatokat az Ügyfél nem módosítja. A módosítás időpontjától kezdődően a korábban megadott adat a továbbiakban nem kezelhető. Adatainak módosulását, módosítás iránti igényét az Ügyfél a honlapon, az erre szolgáló „Adatmódosítás” menüpontban jelentheti be. Az Adatkezelő által működtetett informatikai rendszer az adat módosítását az igény beérkezését követően azonnal, automatikusan elvégzi. Amennyiben erre valamilyen technikai hiba folytán mégsem kerül sor, az adatmódosítás iránti igény az Adatkezelőnek az info@csempecentrum.hu e-mail címen jelezhető. Az adatkezelő az ily módon bejelentett adatmódosítást egy munkanpon belül elvégzi.
Abban az esetben, ha az Ügyfél a regisztrációja törlését, vagy adatainak módosítását megelőzően a honlapon terméket rendelt meg, amely alapján az Adatkezelő és az Ügfyél között szerződés jött létre, abban az esetben az Adatkezelő az Ügyfélnek a szerződés teljesítésével kapcsolatos adatait a hatályos jogszabályok által előírt megőrzési ideig kezeli, azt követően törli.
5.2. A 2.b) pontban meghatározott, naplófájlban rögzítésre kerülő adatok esetében — az utolsó látogatás időpontjának kivételével — a látogatástól számított 1 napig tárolja a rendszer az adatokat. Az utolsó látogatás időpontját a rendszer az Ügyfél következő látogatása időpontjában automatikusan felülírja, a korábbi adatokat törli.[I3] 
 
6. Adatbiztonsági követelmények, adattovábbítás
Az Adatkezelő köteles gondoskodni az adatok biztonságáról, köteles továbbá megtenni azokat a technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítani azokat az eljárási szabályokat, amelyek az adat- és titokvédelmi szabályok érvényre juttatásához szükségesek. Az adatokat védeni kell különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.
Az Ügyfél adatait harmadik személy részére nem adjuk át, kivéve, ha a szerződés teljesítése érdekében alvállalkozó működik közre, pl. futárszolgálat, szállító. Az Adatkezelő ez esetben is csak azon adatokat adja át harmadik személy részére, melyek a szolgáltatás teljesítéséhez feltétlenül szükségesek.

7. Az érintettek jogai és azok érvényesítése
Az érintett Ügyfél tájékoztatást kérhet személyes adatai kezeléséről, valamint kérheti személyes adatainak helyesbítését, illetve - a jogszabályban elrendelt adatkezelések kivételével - törlését.
Az Ügyfél kérelmére az Adatkezelő tájékoztatást ad az általa kezelt személyes adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről (székhelyéről) és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg a személyes adatokat. Az adatkezelő köteles a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül írásban, közérthető formában megadni a tájékoztatást. E tájékoztatás ingyenes, ha a tájékoztatást kérő a folyó évben azonos adatkörre vonatkozó tájékoztatási kérelmet az Adatkezelőhöz még nem nyújtott be. Egyéb esetekben költségtérítés állapítható meg. A személyes adatot törölni kell, ha kezelése jogellenes, ha az Ügyfél kéri, ha az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben meghatározott határideje lejárt, azt a bíróság vagy az adatvédelmi biztos elrendelte.
A helyesbítésről és a törlésről az Ügyfelet, továbbá mindazokat értesíteni kell, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az Ügyfél jogos érdekét nem sérti (pl. már teljesített termékszállítás esetén a szállító értesítése mellőzhető).
Az Ügyfél jogait a 2011. évi CXII. tv. és a Polgári Törvénykönyv rendelkezései szerint bíróság előtt érvényesítheti, valamint jogainak érvényesítése érdekében kérheti a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság segítségét is.
 
Adatkezeléshez szükséges nyílvántartási azonosítónk: 03385-0001

Az adatvédeli szabályzat módosításának jogát fenntartjuk!



Készült: Budapest, 2017.
 
 
 

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat

A kosár üres

A kosár üres

Árlisták letöltése

Letöltéshez kattintson ide

ÁSZF / Adatvédelem

Megnyitáshoz kattintson ide

www.csempecentrum.hu

www.furdoszobawebshop.hu

www.intermatexmozaik.hu
 
info@csempecentrum.hu